Monday, August 4, 2008

PELANCARAN BULAN PATRIOTIK

Guru Besar SK Bukit Sentosa telah merasmikan bulan patriotik peringkat sekolah pada 4 ogos 2008 di dataran perhimpunan. Bulan patriotik ini adalah gabungan antara panitia muzik, Kajian Tempatan dan sivik. Di antara aktiviti yang di jalankan pada hari perasmian ini ialah penyampaian sajak oleh Pn Roslina, Syair dan berbagai lagi. Di sepanjang bulan patriotik ini banyak aktiviti yang di jalankan , di samping itu jualan barang-barang hari kemerdekaan juga di sedikan oleh Pn Nor laila dan Puan Saniah. Jualan ini di buka ketika waktu rehat. Bulan patriotik ini berlangsung sehingga 29 ogos 2008.

5 comments:

FaRah said...

hai..memeng meriah perlancaran bulan patriotik ni..saya pun ada membuat persembahan sajak.bukan Pn Roslina sahaja.

p/s=boleh saya tahu siapa yang membangunkan blog ini?

ROSMADI said...

Bulan 8 je ke? update la.... Karnival Hari Kantin 2008 xnak promoteke.....Tauke rumah Hantu....

PAS Cawangan Bukit Sentosa 2 said...

Salam Ust Rosmadi, salam ziarah blog .Boleh sampaikan komen dari Ibu bapa , kenapa buku latihan dipulangkan lepas periksa . Anak saya tahun 3.Bila disemak contoh buka Jqaf pendidikan Islam, hanya tanda right ada satu muka saja.
http://pascawanganbukitsentosa2.blogspot.com

zaimaamin said...

Terima kasih kepada Farah kerana mengambil bhgian .Semoga Farah menjadi pelajar yg cemerlang di masa hadapan.
Blog ini di bangunkan oleh unit ICT
TQ

marshella said...

salam..dari saya warga praktikal from ipbmm..pesanan ringkas tp bermakna dari saya tolonggggg sy nak posting sek niiii. seronok sgt dpt mengajar kat sek ni...latest kami g sg congkak..wow!! itulah pengalaman terindah bersama warga skbs yg sporting giler.